Bogota 2 - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu Bogota 2 - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu

Bogota 2

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

04 Maart 2017 | Colombia, Bogota

Hier nogmaals het verslag van gisteren, als het lukt. De helft was weggelaten. Het restant hierbij, als het tenminste Bogota
Gisteravond zijn we in Bogota geland waren om een uue of negen in het hotel. Het hotel ligt midden in het oude gedeelte van Bogota en normaal zou onze bus het in een half uurtje redden maar het was mega druk en overal opengebroken gedeeltes.
Nadat we de sleutel hadden zijn we gaan douchen en slapen. Inmiddels was ik al bijna 24 uur op en kapot.
Vanmorgen ontbeten, naar een pinautomaat gegaan met de gids en daarna naar het goudmuseum. Nergens in Zuid Amerika zijn er zoveel gouden sieraden en gebruiksvoorwerpen uit de precolombiaanse tijd bijeen gebracht.
Entree gratis voor 62+

Therese

Trots op onze grote familie, reislustig en een koukleum. We zijn blij dat we naar een warm land gaan na de kou periode en kapotte kachel.

Actief sinds 01 Feb. 2017