Thuis - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

20 Maart 2017 | Nederland, Almere-Buiten

Gisteren was het een heel vermoeiende dag. Wij vertrokken 8.50 uit ons hotel. Er waren 2 busjes voor vervoer maar toen Gerard en ik buiten kwamen was de 1e bus al weg. Een geluk bij een ongeluk. De rest zat met koffers en al op schoot in de eerste bus. Er mogen geen grote bussen de vesting in. Wij zaten met z´n tweetjes in de tweede bus.
We vlogen van Cartagena naar Bogota waar we 8 uur op het vliegveld moesten wachten voor onze vlucht naar Nederland, maar deze ging eerst naar Cali om passagiers uit en in te `laden`. Een uur lang in het vliegtuig blijven zitten terwijl de schoonmakers bezig waren. Na bijna 24 uur waren we pas thuis. Grote dank aan Hans die ons had weggebracht en weer opgehaald.

Vrijdag was wel een heel relaxte dag. We hadden besloten eerst te zonnen. Dat kon op het dak van het hotel. Het was niet meer dan een grote badkuip maar heerlijk vertoeven. Om 12 uur gingen we de stad in om arepa con cueso te scoren, te pinnen en shoppen. Op een gegeven moment ging Gerard naar het bloemenfeest wat niet meer of minder was dan een carnavals optocht zoals in Brazilië. Na uren gedwaald te hebben kwam ik eindelijk in het hotel en heb eerst de koffers voor zover mogelijk ingepakt en nog even in de zon gezeten.
Toen Gerard terug was hebben we ons gedoucht en omgekleed. We hadden een afspraak om met z'n allen om 19.00uur te eten in een Cubaans restaurant.
Het was super gezellig, super druk, live music. Harold trakteerde ons op "vuurwater", nationaal drankje dat naar Ouzo smaakte. Iedereen was vrolijk, Gerard, Jeroen en Harold hebben met de sambaballen mee muziek gemaakt.
Na een rommelige afsluiting omdat het niet goed ging bij betalen van de vele verschillende rekeningen (best veel mensen voor zo'n restaurant) gingen we terug naar het hotel waar Bert een afscheids speech gaf en Gerard de envelop overhandigde. Harold was helemaal geëmotioneerd en omhelsde iedereen afzonderlijk.
De enige die er niet bij was was Elly omdat ze vanwege het overlijden van haar moeder eerder naar huis was gegaan.

Al met al hebben wij een fantastische vakantie gehad met een goede chauffeur en lieve reisleider in een prachtig land.

Dank voor de reacties. We hebben ze met veel plezier gelezen. Helaas was internet niet altijd goed en foto's plaatsen was een crime. De helft deed hij gewoon niet.

• 20 Maart 2017 - 09:10

Yvonne:

Heel veel dank voor het mooie reisverslag Thérèse en Gerard ik heb ze met heel veel plezier gelezen. Welkom thuis weer. Liefs Yvonne

• 20 Maart 2017 - 09:27

Kees :

Prachtige verslagen van een mooie reis met prachtige foto's.

• 20 Maart 2017 - 09:35

Ymke:

Welkom weer thuis in nat nederland! Nu even een week uitrusten en bijkomen van alle avonturen?
    Dank weer voor het mogen meebeleven door jullie verhalen en foto's. En dat internet het af en toe niet deed, hebben wij niet veel van gemerkt hoor

• 20 Maart 2017 - 11:23

Ans:

Hoi schonesissie en swaatje welkom weer thuis!!Hebben genoten weer van alle verhalen en foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs en groetjes en tot gauw

Ans en JP

• 20 Maart 2017 - 22:09

Arie Schneider:

Hi Therese en Gerard,

Zeer regelmatig heb ik jullie reisverhalen gelezen en vooral naar de vele kleurige foto's gekeken. Zo te zien en te lezen hebben jullie beiden volop genoten van deze prachtige reis, ook al was het af en toe even (een beetje) afzien.

Liefs en tot spoedig ziens,
    Arie

• 22 Maart 2017 - 01:39

Lien:

Vol op genoten van jullie reisverslag en foto's
    Petje af al die activiteiten en dan nog een reisverslag maken + foto's !!!!!!