Nog een paar weken ...... - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu Nog een paar weken ...... - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu

Nog een paar weken ......

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

11 Februari 2017 | Nederland, Almere-Buiten

Wij zijn al druk met de voorbereidingen voor onze reis naar Colombia.
Deze keer wordt het een korte rondreis omdat er eenvoudig geen langere reizen waren, maar we zullen niet minder genieten.

Zoals gewoonlijk wil ik iedereen vragen niets op facebook hierover te zeggen maar alles via deze site of via onze email. Lidy heeft al meegemaakt dat haar huis tijdens hun vakantie leeggehaald werd en zoiets lijkt me echt zo vreselijk om mee te maken.

Als wij terug zijn en ik heb een fotoboek gemaakt dan plaats ik dat wel op fn maar dan zijn we al een tijd terug.

Wij gaan dus naar Colombia. Warno en Tasha zijn er verleden jaar geweest en hebben erg genoten. Het is ook Warno´s geboorteland, dus zijn we er wel nieuwsgierig naar en bovendien is er nu vrede. We kunnen beter nu gaan dan over een paar jaar want dan is het misschien toeristisch geworden.

Veel leesplezier en commentaar is altijd welkom.

  • 11 Februari 2017 - 18:46

    K.stokvis:

    Veel plezier.

  • 11 Februari 2017 - 20:41

    Hans En Ymke:

    Weer een nieuw avontuur tegemoet. Veel plezier met de voorbereidingen!

  • 11 Februari 2017 - 21:39

    Tasha:


  • 12 Februari 2017 - 00:37

    Lien:

    Geniet in Colombia!!!!!!

  • 12 Februari 2017 - 06:30

    Henny:

    goh, wat leuk. ik vind HEEL Zuid-Amerika leuk en mooi. Ik ben in Peru, Bolivia en Argentinië en Chili geweest, Colombia nog niet.
    heel veel plezier daar.

  • 12 Februari 2017 - 11:07

    Lineke :

    We wensen jullie een hele fijne vakantie! Geniet ervan

  • 12 Februari 2017 - 12:05

    Monique:

    Ontzettend veel plezier lieverds! Tot snel erna

  • 12 Februari 2017 - 12:47

    Else Marie En Jo:

    Hele fijne vakantie! Geniet! Liefs Else Marie en Jo

  • 13 Februari 2017 - 07:29

    Sandra:

    Hai Therese en Gerard,

    wat ontzettend leuk dat jullie vaan Colombia gaan. Ook leuk dat ik jullie weer mag volgen op jullie reis en de altijd leuke verhalen mag lezen..
    Wanneer gaan jullie en hoelang..?
    Ben zelf in Mexico en Belize geweest, fantastisch gehad!
    Ik vindt het leuk en ga jullie zeker volgen.
    Therese, kun je ajb mijn gmail gebruiken..

    Liefs Sandra X

  • 13 Februari 2017 - 09:17

    Margot Aartman:

    Ha Truuske, wat een mooie reis ga je maken, te gek hoor. Heel veel plezier en ik ga je weer volgen, leuk!

  • 13 Februari 2017 - 09:32

    Therese Verschuuren:

    Dankjulliewel allemaal, heel erg leuk.

    Sandra, zou je via messenger of whatsapp je gmailadres kunnen sturen? Ik heb deze niet.
    Verder zijn er in de mailinglijst 3 Monique's en 3 Sandra's dus weet ook niet welke van de 3 je bent haha.
    Misschien makkelijker om je achternaam of de 1e letter daarvan erbij te zetten.

    Liefs, Therese

  • 14 Februari 2017 - 13:41

    Tonny En Maria:

    Je neemt je gitaar toch wel mee hè Gerard?
    Veel plezier samen.
    lieve groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Therese

Trots op onze grote familie, reislustig en een koukleum. We zijn blij dat we naar een warm land gaan na de kou periode en kapotte kachel.

Actief sinds 01 Feb. 2017
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 111516

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

02 Maart 2017 - 19 Maart 2017

Colombia

Landen bezocht: